måndag 5 september 2011

DJtv #46: En svensk klassiker

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

f'låt att jag säger det men jag kan inte tycka att hon verkar så där särdeles sympatisk - det är hennes röst som inte tilltalar mej - kanske oxå det faktum att jag i ett annat inlägg som hon gjort på djtv hört henne tala inte så där speciellt positivt om slas - ja hon trodde ju själv att hon inte hörde till rätt generation för att gilla slas - nej uppenbarligen inte - jag däremot gillar slas - t o m supergillar honom - visserligen är jag inte fullt så gammal - hör inte exakt hemma i samma ålderskategori som slas - men ändå... smaken är ju olika och ens bakgrund - sociala intellektuela och erfarenhetsmässiga bakgrund kan ju 'differ' ganska mycket ibland - men hon har ju här tillsammans med sin partner lyckats skaffa sig ett forum för att få ut sin röst och vad hon tycker om olika författare - men som sagt jag behöver ju inte nödvändigtvis tycka precis som hon...

Marianne Johansson sa...

hur kan männischan - denna unga tjej - johanna ögren - - ha en sån piipig rösst som hon har? - jag begriipert inte!