fredag 4 november 2016

GRID: Times of Crisis - John Berger and Noam Chomsky (4/22/14)

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

noam chomsky kommer i år - den 7 december - att ha tillryggalagt en levnadslängd av 88 år... - john berger har i morron - den 5 november år 2016 - tillryggalagt en levnadslängd av 90 år... en ålderssskillnad av etwa 2 år är här mellan dessa två human beings vorhanden... ( - själv kommer jag - om jag lever så länge - att i år ha tillryggalagt en levnadslängd av 74 år - und zwar am 17. november... )

Marianne Johansson sa...

den 7 december i år - år 2017 - så kommer noam chomsky att ha tillryggalagt en levnadslängd av exakt 89 år... john berger avled den 2 januari i år - år 2017... (han blev alltså 90 år plus nästan 2 månader...) (om jag kommer att kunna uppleva - fastställa - att jag tillryggalagt en levnadslängd av 75 år - det vet jag i dagsläget ej - den som lever får se...)