onsdag 23 november 2016

Vad är en människa? (avsnitt 5)



3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

att hon - karin johannisson - som - by the way - 'gick bort' - passed away - the other day - ej är född och uppvuxen i stockholm - det kan man ganska så snabbt konstatera... göteborg är orten för hennes födelse och uppväxt...

Marianne Johansson sa...

jag är nämligen inresserad av en männischas språkliga ursprung...

Marianne Johansson sa...

som en liten obetydlig jämförelse kan nämnas att orten för min födelse och uppväxt var - är - lidköping... där jag - f ö - ej varit på besök - en snabbvisit - sen jag tror det var år 1998 - då min yngste son skjutsade mig och min äldste son - hans ett år äldre bror - dit - då han just fått sitt körkort och sin första bil - en gammal begagnad honda... - till göteborg flyttade jag sommaren år 1973...