söndag 2 april 2017

Stewe Claeson

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

denne stewe claeson är - in fact - des selben jahrgangs wie ich - d.h- jahrgang -42 ... födelseåret alltså: 1942...

Marianne Johansson sa...

denne författare - stewe claeson är 40 dagar äldre än lilla 'moi' - eftersom han blev född redan den 7 september år 1942 - medan lilla jag först den 17 november des selben jahres... blev denne stewe claeson born and raised in lidköping? - som - in der tat - jag blev! - nej: han blev född och raised in gothenburg!

Marianne Johansson sa...

'd.h.' i st f 'd.h-'...

Marianne Johansson sa...

enligt vad det står i den hos mig befintliga boken 'författaren själv' - så har denne stewe claeson efter studentexamen studerat vid universitetet i göteborg och han har en akademisk examen i litteratur- och konsthistoria - nordiska språk och - finska... so was! själv har jag inget sådant att skryta med...

Marianne Johansson sa...

han är ej 40 dagar äldre än lilla 'moi' - han är - in der tat - no less than 71 dagar äldre än lilla 'moi'... jag hade glömt att räkna med månaden oktober och dess 31 dagar!