tisdag 24 oktober 2017

Föreläsning med Pierre Schori



4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag var senast i lidköping - min födelse- o uppäxtstad - när min son hampus nyss fått körkort och skaffat sig sin första bil - jag tror det var år 1998... sen dess har jag ej varit i lidköping... då - 1998(?) - hälsade jag och mina båda söner på min syster o svåger... den 29 mars år 2014 dog min syster och den 17 september år 2014 dog min svåger... jag var ej i lidköping på begravning i någon av de fallen... shame on me! - ej heller var jag på min förstfödde sons begravning - östra kapellet - gbg - den 28 december år 2006... shame on me! men jag var på min fars begravning - han dog den 21 augusti år 1972 - och även min mors begravning - hon dog den 2 mars år 1975...

Marianne Johansson sa...

jag tror även malte persson varit på det nya biblioteket i lidköping här om året... (jag har alltså ej varit på det nya biblioteket därstädes...)

Marianne Johansson sa...

correction: det var ej år 2014 som min svåger dog - det var den 17 september år 2015... (alltså etwa 1 och ett halvt år efter det att min syster dog...)

Marianne Johansson sa...

han nämner vinninga... jag gjorde rätt ofta när jag bodde i lidköping cykelutflykt till vinninga - det var ett lagom långt avstånd att göra en cykelutflykt till...