lördag 24 augusti 2019

Chapter 4.1: The hermeneutic circle



5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

1982 var visst året då han victor gijsbers blev född...

Marianne Johansson sa...

en mycket tydlig engelska... engelska språket behärskar han! (dock kanske han har holländska som sitt modersmål?)

Marianne Johansson sa...

jag tror att han - victor gijsbers - förutom att vara filosofiskt intresseras (t o m kunnig!) - även är klart både språkligt och musikaliskt talented... - själv känner jag mej - om dock väl i ringa grad! - sort of - själsligen och intressemässigt med denne mig 40 år yngre holländare 'besläktad'...

Marianne Johansson sa...

jag är så beskaffad att jag ibland - om möjlighet någon gång finnes - gärna vill försöka skryta lite... - trots att jag verkligen ej har något att skryta med... - någon akademiker är jag ej... - jag har inga meriter... - 'arbetarbarn' som jag är/var...

Marianne Johansson sa...

'intresserad' i st f 'intresseras'...