söndag 22 mars 2020

Günter Wallraff über Pflegemissstände (Interview)

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

denne 'wallraffare' - som jag - faktiskt - en gång i tiden - här i gbg - utbytte några ord med på tyska - är endast 16 dagar äldre än lilla 'moi'...- man kann - däför - nästan säjja att häär eine gleichaltrigkeit besteht... - man kann sich fragen: kan jag ej rent språkligt ut-trycka mig mer korrekt?! - uppenbaarligen ejj! (jag skriver så som jag i ögonblicket känner för det - 'det' = ?! - vilket ord att välja?) (tack vare den son jag den 27 juni år 1980 hade lyckan att föda så har jag - sen ett antal år - bl a - två stycken bloggar - som jag har stor glädje av...)(själv hade jag aldrig någonsin klarat av att - rent tekniskt - ordna så jag fick två bloggar - liksom även möjlighet att via you tube varje dag taga del av en massa som intresserar mig - you tube är mitt - sort of - universitet!)