onsdag 16 juni 2021

Minnesstund för Tomas Forser. Vi minns också Inga-Lill Aspelin

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

tomas forser var 20 dagar plus 7 månader yngre än lilla 'moi'... jag kommer ihåg att han satt och lyssnade på mej en gång i tiden (år 2007?) vid ett café bord vid heurlins plats - även hans fru - gunilla witt - satt vid samma bord - men hon satt hela tiden helt tyst - även min fb vän lena karlsson - född 4/4 1953 - satt vid samma bord - och även hon var helt tyst - jag har ibland en 'förmåga' att sätta igång och prata en massa - om jag får för mig att någon är intresserad av att lyssna på mej...

Marianne Johansson sa...

tomas forser var ej 20 dagar plus 7 månader yngre än lilla 'moi'... - han var blott 17 dagar - plus 7 månader - yngre än lilla 'moi'... (eftersom han tydligen blev född den 4 juli år 1943 - och jag - lilla 'moi' - in fact redan den 17 november år 1942 hade blivit född...

Marianne Johansson sa...

det var den 20 november år 2007 på IBI's café vid heurlins plats jag hade förmånen att bli lyssnad på av tomas forser - och även av hans maka gunilla witt - och även av lena karlsson - studiegångare åren 1988 - 2020... en kortare tid - kanske ett par år - var jag medlem i föreningen IBIS...