måndag 6 september 2021

Morgonpasset i P3 2013-11-02 09:00-09:30 (utan musik)

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

ska jag nu föröka skryyta med att jag en gång i tiden var bekant med hans - johan frostegårds - farfar... hans farfar - lärde mig - i folkskolan i lidköping både mina första ord i engelska liksom även i tyska... hade han ej uppmuntrat mej - så hade jag kanske sedan ej fortsatt med att försöka förkovra mig i dessa språk... STORT TACK ! emil frostegård! - jag - såsom - arbetarbarn - är - jedoch - ingen akademiker! - men - som jag ibland numera brukar säjja: you tube är mitt universiteet - jag lär mig en massa varje dag tack vare you tube och jag för även över till mina båda bloggar sådant som jag hittar på you tube - där - på you tube - finns det massor att liksom stimulera sin hjärna med - både intellektuellt och spåkligt - varvid jag däregenom försöker fördröja min alzheimer-utveckling...

Marianne Johansson sa...

'försöka' i st f 'föröka'... - 'språkligt' i st f 'spåkligt'...