måndag 20 september 2010

dom som inte röstar...

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

enligt sören - förståsigpåaren - så är det ungdomar och lo-kollektivet som inte röstar - jag har inte denna gång röstat - ej heller förra gången - jag har visserligen tidigare som spårvagnsförare varit ansluten till lo - det var inte därför jag blev spårvagnsförare för att ha en chans att bli ansluten till lo-kollektivet - jag är ingen ungdom - snart 68 år - jag vet inte heller om jag vill etikettera mig såsom hörande till lo-kollektivet - sosse - har jag aldrig varit - och aldrig röstat på detta parti - trots att jag alltså under 17 år var lo-ansluten...

Marianne Johansson sa...

denne sören heter visst holmberg tror jag - jag menar nu han som är gift och har två barn med min idol britt-marie mattsson...

Marianne Johansson sa...

hon -britt-marie mattsson - är ej min idol... jag har i viss mån omprövat henne - med tiden gör man det med vissa personer...

Marianne Johansson sa...

ej heller detta är - året 2014 - har jag röstat...

Marianne Johansson sa...

'ej heller detta år' i st f 'ej heller detta är'...