tisdag 11 december 2012

Björn Johansson - Guds Kärlek Är Som Stranden Och Som Gräset

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

hans - 'penionär nisses' - och min musiksmak sammanfaller ej alltid - det har jag förstått - men här -'sort of' - sammanfaller den - smaken - detta you tube clip har jag - för rätt länge sen - fört över hit till min blogg - hittat på you tube - liksom mycket annat jag - helt på egen hand - hittat på you tube - nu upptäckte jag att han nisse på sin blogg 'nisses funderingar' har detta överfört till sin blogg - på datumet söndagen den 9 december 2012... - pensionär nisse var min första bloggkontakt när jag nyss fått min blogg - eftersom jag då presenterade mig som pensionär - och när jag klickade på 'pensionär' så kom han upp då för drygt två år sen - numera - sen en längre tid - har jag ingen kontakt med denne två år äldre pensionär - men jag skrev ett grattis på hans blogg när han den 15 nov fyllde 72 år... - trots den nästan gemensamma åldern är det - som jag upplever det - ej så att vi har intressen som speciellt mycket sammanfaller...