tisdag 4 juni 2013

Jakob Öqvist är Raw!

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

just nu blir jakob öqvist - född den 16 mars år 1971 - intervjuad av robert i sr.se/p3/christer - i 'moraltestet'...

Marianne Johansson sa...

'en stark trea' blev betyget som bengt brülde gav...

Marianne Johansson sa...

funderar på att ta bort detta - jag hittade det som hastigast när jag lyssnade igår på moraltestintervjun i sr.se/p3/christer - denna person som blev moraltestad igår kan jag dessvärre ej känna någon som helst sympati för - jag rår inte för det... får se om jag raderar bort detta från min blogg - jag vill ej ha honom här på min blogg - han hör liksom ej hemma här... men min vana trogen sen ca 5 år tillbaka så känner jag nästan någon sorts tvång att följa upp hur bengt brülde betygsätter... jag borde ju - här på min blogg - kunna rapportera hans - bengt brüldes - betygsättning utan att ha med på min blogg något sådant här uppträde från/av en för mig otäck person...