fredag 17 februari 2017

How I Became The Bomb - Ulay, Oh | Music Video



3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

den 30 november är ett datum jag här noterar... både marina abramovic och hennes man under 12 år - uwe laysiepen - 'Ulay' - föddes just det datumet... jag kan ej annat än associera just dät datumet till det datum då min förstfödde son tragiskt avled - alltså den 30 noveber år 2006... marina abramovic föddes - i belgrad - den 30 november år 1946 och är alltså 4 år yngre än lilla 'moi' - den tyske konstnären uwe laysiepen -'Ulay' - wurde am 30. november des jahres 1943 geboren - und zwar in solingen i tyskland - han är somit 1 år yngre än lilla 'moi'...(jag har för mig att även richard david precht blev född i solingen - dock först någon gång i mitten av 1960-talet...)

Marianne Johansson sa...

inga ord blir vare sig muntligen eller skriftligen ut-tryckta... tystnad kan tala... face to face...

Marianne Johansson sa...

tankar och känslor finns...