måndag 2 oktober 2017

Film om grå starr

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har - gott sei dank - immer noch en skaplig synförmåga via mitt högra öga...

Marianne Johansson sa...

ich stelle fest: i detta fall gavs inga stränga instruktioner om inköp på apotek av extra starkt rengöringsmedel och extra noga rengöring med detta starka medel - inte blott 1 styck gång utan 2 stycken gånger innan avresan till sjukhuset för gråstarroperationen... endast vanlig tvål och vanligt shampoo vid duschrengöring räckte tydligen i detta fall enligt denna film... enl de instruktioner jag fick på vårkanten förra året från mölndals sjukhus - så var det alltså ej i mitt fall tillfyllest med vanlig tvål och vanligt schampoo vid duschrengöringen... jag avstod från att åka dit för operationen eftersom jag ansåg mig ha blivit illa och nedsättande behandlad...