torsdag 2 augusti 2018

Glasögonmagasinet

8 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har inga problem med mitt vänstra öga... med mitt högra öga har jag vissa problem... jag är öm - har ont - vid sidan om det ögat och även ont i högra ögat...

Marianne Johansson sa...

lothar schneider sa - i februari i år - att jag hade gått med ont och ömt kring det vänstra ögat alldeles för länge... den 21 febr i år opererade han vänstra ögat... gott sei dank!

Marianne Johansson sa...

det skulle ha stått 'även ont i högra örat'...

Marianne Johansson sa...

jag är en trött 'human being' - jag orkar alltså inget...,

Marianne Johansson sa...

den 13 juli i år ringde mig på morronen en koordinator katarina upp mej... men det samtalet ledde ej fram till något av för mig av värde... leider!

Marianne Johansson sa...

correction: det var ej den 13 juli i år som koordinator katarina ringde upp mig... det var på morgonen onsdagen den 13 juni i år... - men - som sagt - det ledde ej - meines erachtens - fram till något som helst av värde för lilla 'moi'... jag har - wie es scheint - vissa pretentioner... (något som jag - naturligtvis - ej bör ha...)

Marianne Johansson sa...

i februari år 2015 var jag på optikkällaren olskroken och fick remiss utskriven... sen blev - av olika skäl - ingen operation utförd förrän den 21 februari - v08 - i år...

Marianne Johansson sa...

jag är - mer än något annat - en snart 76-årig bloggerska och flitig användare av you tube... men mitt liv lever jag i total isolering - ensamhet...