onsdag 21 september 2011

britt-marie mattsson...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag blir aldrig besviken på britt-marie mattsson (1:e reporter på göteborgs-posten) - både när jag lyssnar på henne - och när jag läser det hon skriver - om politik - om så i sverige eller utomlands - bl a om usa - nu lyssnar jag på - på datorn - programmet 'nyhetsbyrån' som sändes igår tisdag på svt2 ...(svenskan jag just skrivit här är visst inte klanderfri - men det får gå ändå - här på min alldeles egna dator...)

Marianne Johansson sa...

britt-marie mattsson: "jag lägger pengar på dom som är röstsvaga - handikappade - äldreomsorgen - och även sjukvården - dom som är röstsvaga - dom som inte riktigt kan ta för sej..." - sagt i nämnda program - 'nyhetsbyrån' - i svt2 i går...

Marianne Johansson sa...

en annan sak som hon sa bra - det skulle kunna vara jag som sagt det hon sa i det samanhanget om den speciella personen: "vi skulle bara låtsas att han inte fanns!"