måndag 28 november 2011

en tungviktare...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har upptäckt en tungviktare - inte på det sätt som jag är en tungviktare - jag med mina 130 kilo - utan en tungviktare på ett helt annat sätt - vem är denne tungviktare - jo det är birger schlaug som har bloggen schlaug.se - på den tiden han var språkrör så röstade jag på miljöpartiet - på den tiden då miljöpartiet var något att räkna med - nu är detta miljöparti - det nuvarande - inte alls det som det var förut - och jag har i min desperation helt avstått från att rösta de senaste gångerna det har varit val - schlaug var visst emot att miljöpartiet allierade sig med sossarna - heder åt honom - inte bara i detta avseende - detta ställningstagande - utan för övrigt oxå - denne birger schlaug står mycket högt i kurs hos mig nu sen jag upptäckt hans blogg häromdan - jag har ju i själ och hjärta hela tiden varit en miljöpartist - egentligen - och de frågor han tar upp och på det sätt han gör det... all heder!

Marianne Johansson sa...

i nu-läget väger jag ej 130 kilo - jag väger cirka 117 kilo... eigentlich more than enough - så skulle man kunna uttrycka det...

Marianne Johansson sa...

i dagsläget är min vikt ej så hög som den har varit... 108,5 kilo är dagens notering...