onsdag 29 februari 2012

vid uppvaknandet...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

även jag har läst den bok av paulrud som han nämner i sitt senaste inlägg - han thomas nydahl - i bloggen 'vaka över ensamheten' - det var på den tiden då jag ofta var på olika bibliotek och lånade en massa böcker och läste - då på den tiden - året efter min förstfödde sons död - orsaken att jag skrev 'vid uppvaknandet' som 'titel' på detta inlägg är/var alltså att det första jag läste i min mobil vid uppvaknandet var just hans inlägg som han skrev klockan 00:00 den gångna natten - på blogglistan hos 'aud djupaudga' stod nämligen detta hans inlägg överst - that's why...

Marianne Johansson sa...

tydligen fanns för två år sedan ett sådant datum - 'den 29 februari'... i år blev det alltså - just idag - i stället datumet 'den 1 mars' - direkt efter datumet 'den 28 februari'...