onsdag 16 oktober 2013

varför?

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

varför har hon fått för sig att hennes liv skulle vara så mycket mer betydelsefullt än andras - än andras liv... (?) - vem tänker jag på? - jag tänker på 'lill babs'!! - hon figurerade nyss - åter igen - som en viktig person - und zwar i 'efter tio' hos malou...

Marianne Johansson sa...

har man inte reedan fått - sort of - noog av henne?! - jag har reedan - faktiskt reedan för mycket mycket länge sen! - fått nog av henne...

Marianne Johansson sa...

hon har nu - vad jag kan förstå -uppnått 4 år och 8 och en halv månad mer i levnadslängd än 'moi'... (hon blev visst född i mars år 1938 - jag däremot först i november år 1942...)(hon har i hela sitt liv varit en del av 'underhållningsindustrin' - 'the entertainment industry' - vilket jag - gott sei dank - aldrig varit...