tisdag 24 december 2013

"svåårt!" - "röört"...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

"det är svåårt! - jag är röört!" ... - those words - those very words - i heard someone - not just anyone - nota bene - saying... - typiska ord skulle jag vilja säjja - typiska ord sagda just av henne... - säjjer en del om henne - vem hon är som person... - vem talar jag här om? - "talar?"... - silvia 70 - that's who...

Marianne Johansson sa...

is this - sort of - a 'tribute' to her? - ja - så kan man se det - se på det - om man vill... - eine gleichaltrigkeit liegt fast vor zwischen ihr und mir... nicht eine hundertprozentige gleichaltrigkeit - but - never the less - det skiljer - as a matter of fact - endast cirka ett år mellan henne - silvia - och mej... alltså endast åldersmässigt - ej på ngt som helst annat sätt - föreligger en likhet - en nästan "närhet" - om man kan uttrycka sej så... en viss liten deutschsprachigkeit finns där oxå förutom ålderslikheten i botten - någonstans i botten.... hennes speciella humor har jag ej... men trots det tror jag mig om att ha fattat lite av den humor som just hon har...