tisdag 9 juni 2015

vaar...

8 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det som vaar... - det som - sort of - noch immer - äär...

Marianne Johansson sa...

äär jag - sort of - noch nicht - dööd?

Marianne Johansson sa...

noch nicht...

Marianne Johansson sa...

aber - jedoch - richtung: Tod...

Marianne Johansson sa...

vem bryr sig: - att jag finns... - att jag - sort of - blog wise - framför allt genom det jag väljer från you tube att föra över - försöker vis vem jaag äär... (!?)

Marianne Johansson sa...

antwort: ingen - überhaupt! - har något såådant intresse...

Marianne Johansson sa...

jag är - reeedan - sort of - dööd... - id est: this/that is - somehow - en känsla jag känner - although still alive... - but for how long noch... (?)

Marianne Johansson sa...

PS: i stället för att bli överförmyndaraktigt behandlad föredrar jag - as a matter of fact - att vara ensam!