söndag 28 februari 2016

kaum... - was meine ich? - mit so einem wort? (also das wort 'kaum' - ein deutsches wort...) (ein fragezeiehen! - das leben ist wohl - eben - nichts anders als ein fragezeichen... - ich - jedenfalls - fuehle mich nichts anders als - sort of - ein fragezeichen... warum nicht?) (beträffande - zum beispiel - die frage 'tro' - så brukar jag numera uut-trycka det sålunda: 'jag är ett frågetecken!'... det tycker jag - in der tat - kan täcka det mesta... att vara så öödmjuk som att karakterisera sig själv som ett frågetecken... vad är det för feel med dät? - helt OK - meines erachtens...) ps: das leben eben ist wohl eigentlich kaum zu verstehen... ett under - det är väl däät som dät kann schännas som... - wenigstens meines erachtens... jag leever döende... jag döör leevande... såå schänns dät... graaven vänntar...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

'fragezeichen'...

Marianne Johansson sa...

alltså i stället för 'fragezeiehn'...