lördag 30 april 2016

jag kann förschtåss...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vaad kann jag? - jag kann - skulle kunna - ta bort allt som jag fört över från birger schlaugs blogg till egen blogg - till min båda bloggar - sen ganska lång tid - dagligen... fr o m idag har jag ej möjlighet att komma in på hans blogg och läsa vad han där har skrivit - publicerat - något som jag alltså har gjort i flera år... än har jag ej gjort det - men kanske en dag att jag gör det - tar bort allt som jag har på min båda bloggar som är överföring från hans blogg... det är kanske det som är meningen att jag ska jööra... det verkar ju kanske en aning överdrivet att jag varje dag ska föra över allt han producerar till min blogg - någon av mina två bloggar... det som är överfört sen flera år tillbaka kan man alltså ej gå in på och läsa... så nu har jag alltså endast själva rubriken på hans inlägg kvar att läsa men inte själva bloggtexten... en dag när jag känner att jag har tid för det så gör jag väl det som väl Någon förväntar sig att jag bör jööra... nämligen raderar bort allt hans från mina bloggar... en gång råkade jag ut för ngt liknande beträffande bloggen 'ord och jord'... jag skrev då ett mejl till bloggerskan... och efter det verkade det som det blev tillåtet för mig igen...

Marianne Johansson sa...

'till mina båda bloggar' i st f 'till min båda bloggar'...

Marianne Johansson sa...

jag har nu tagit bort! - raderat!! - en hel del! - men det är fortfarande en massa kvar!... men sådant som jag för över från you tube är gott sei dank fortfarande kvar på min blogg... den överföringen funkar... noch! tack för det!