onsdag 17 augusti 2016

Rickard Fuchs - Forum

Rickard Fuchs - Forum

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

att läsa det han - richard fuchs - ut-trycker är för mig en stor källa till glädje!... jag har i min ägo boken 'du ser inte så gammal ut!'... - richard fuchs blev född den 9 februari år 1949... - själv blev jag född redan den 17 november år 1942...

Marianne Johansson sa...

entschuldigung! - han - richard fuchs - blev ej född år 1949 - was ich fehlerhaft angegeben habe... er wurde im jahre 1946 geboren! - den 9 februari i år - år 2016 - uppnådde han alltså åldern 70 år...

Marianne Johansson sa...

endast dryga 3 år skiljer alltså åldersmässigt mellan honom och lilla 'moi'...

Marianne Johansson sa...

f ö så fyller just i dag - den 17 augusti år 2016 - mitt äldsta barnbarn - min äldsta sonson - så mycket som 5 år! ja må han leva!

Marianne Johansson sa...

entschuldigung - nochmals! - hans förnamn stavas 'rickard' - alltså ej 'richard'!