söndag 23 oktober 2016

Bob Dylan - After The Crash - 1966-1978 (Part 1 of 12).mp4

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

as i see it: it is a pity that he is dependent of smoking...

Marianne Johansson sa...

slog just upp i lexikon: heter det 'dependent on'? - jag för min del tycker det känns som om 'dependent of' vore mer appropriate... jedoch engelskan har under mitt yrkesverksamma liv ej varit min sort of specialitet... tyskan snarare der fall...

Marianne Johansson sa...

det var alltså under den dryga första halvan av mitt yrkesverksamma liv då jag satt på kontor som jag - företrädesvis - ägnade mig åt tyskan...

Marianne Johansson sa...

sen under de hela 16 år jag körde spårvagn (det sjuttonde året var jag sjukskriven) så var det ej så mycket av vare sig det ena eller det andra - alltså vare sig vad gällde tyska eller engelska språket...