fredag 10 juli 2015

Janis Joplin ~ Live in Frankfurt, Germany (RARE Concert Footage)

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det gick visst ej att föra över! - live - alive - i levande livet - i mitt levande liv - har jag en gång varit i frankfurt - thats' a fact!- det var våren år 1972... jag var då - bloss - 29 år! - that young! - now i am - in november this year - id est 2015 - as much as 73 years of age... a certain amount of years have gone by!

Marianne Johansson sa...

orschaaken till att det ej gick att föra över: "VISAT"! - när det står "VISAT" på det som jag tänkt - och även försöker - föra över till egen blogg - som jag annars alltid brukar kunna - så går det alltså ej: då det i ena hörnet - det vänstra övre - står "VISAT"... - detta har jag så småningom kommit underfund med...- men det var ju egentligen - i detta fall - endast pga av att det stod - står - frankfurt som jag ville föra över just detta - och - med anledning av just frankfurt - få en chans att göra en liten kommentar relaterat i/till mitt eget oansenliga liv... - en gång - endast EN gång - har jag gjort en flygresa - och det var just till frankfurt!