söndag 12 juli 2015

Richard David Precht-Facebook

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

sen några dar så chattar jag via facebook... eine leichtigkeit - ja das ist was es ist... unglaublich leicht zu 'chatten'... om den man chattar med är öppen för detta sätt att kommunicera - så kan det funka... ett mänskligt - otvunget - spontant - sätt att kommunicera - otvunget - spontant... jag har hittills ingen sådan möjlighet haft... jag har liksom 'chattat' - kommentarsmässigt - - spontant - rakt ut i tomma luften - i kommentarsfältet på egen blogg...

Marianne Johansson sa...

jag har nu avslutat det chattandet... det gav ingenting - om jag skall vara uppriktig... det var bloggerskan lena karlsson som jag chattade med... men som jag nu har upphört med - eftersom jag ansåg att det chattandet ej gav mig någonting - men några dagar att pröva på hur det verkade att spontant chatta om faktiskt ingenting - det prövade jag på...