tisdag 1 september 2015

Lawrence Krauss DESTROYS Hamza Tzortzis Islam vs Atheism Debate

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

being 'what' to each other? - humans - human beings - ... manchmal schwierig enough... här är - wie es scheint - ett försök... ett vääl lååvligt förchsöök... männnischor är oolika... att akzeptieren detta: att männischor faktiskt kan - unter umständen vara oolika... men alla - those benämnda human beings - har endast ett begränsat individuellt liv - på jorden - 'din stund på jorden' - innan - 'i jorden' - om ej - som ibland - kanske numer - ofta förekommer - blivande till aska nichts anders... jag för min del har framfört önskemål att ej bli till blott aska - utan att få chans att bli ett med jorden - dvs förmultnande... jag anser mig ej vara ateist... jag anser mig vara - mer än någonting annat - ett frågetecken... d.h.: ?