söndag 19 juni 2011

att finna...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

att finna sej - att infinna sej - jag infann mej ej till min förstfödde - han som föddes den 21 januari år 1979 - sons begravning den 28 december 2006 - jag valde självmant - av egen fri vilja - att avstå - ibland har man möjlighet att välja... - vad andra - de som - faktiskt - infann sej - var där! - tänkte/tyckte om det? - vad var orsaken till mitt sort of avståndstagande? - vad hade förevarit? - hur hade det varit innan? - som kanske skulle ha kunnat förklara mitt konstiga - minst sagt! kan man kanske tycka - ställningstagande/val...

Marianne Johansson sa...

inte heller vid min systers begravning - den 22 april år 2014 - i lidköping - infann jag mig...

Marianne Johansson sa...

kann jag - skaa jag - böör jag - skylla på 'bristande psykisk hälsa' - und zwar minn 'bristande psykiska hälsa' - eller vad(?)...