torsdag 2 juni 2011

bara ordet 'coach'...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

han tycker kanske att jag har en för överlägsen attityd till honom - det är kanske därför han inte låter mig kommentera på hans blogg - han jag syftar på är han som finns med bild härintill - såsom en av mina få 'följare'(?) -bloggintresserade'(?) - jag försökte nyss - efter att ha läst hans ganska långa inlägg om 'coacher' - plus klokegårds kommentar och hans kommentar till henne att skriva denna lilla kommentar - jag skrev den - men när jag skulle publicera den på hans blogg - gick det inte att komma in: "bara ordet 'coach' kan få en del att må illa"...

Marianne Johansson sa...

inte heller e-mail kunde jag skicka till honom 'conny-tankar' - vilket jag tidigare för ganska länge sen haft möjlighet till - jag tänkte informera honom om att jag skrivit kommentar på min egen blogg - eftersom det ej gick på hans blogg...