söndag 5 juni 2011

nora gomringer + bradien - du baust einen tisch

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

inte för att jag tycker att det här är nåt att lyssna på - inte alls - anledningen till att jag googlade på nora gomringer är att jag vid genomläsandet av en del gamla återvinningstidningar bl a fick ögonen på detta namn - en artikel i gp av hanna jedvik av den 26 maj detta år(!) - ja faktiskt! - år 2011 - ibland läser jag oxå relativt färska återvinnningstidningar - anna falck - vd för bok och bibliotek - har tydligen haft en mycket positiv upplevelse av denna 'performance-konstnärinna' på frankfurtmässan -"jättehäftigt!" - detta inslag hittade jag via google - jag blev besviken! - jag har annars inget emot poetry slam och performance - tvärtom - men detta - denna poet - tilltalar mig inte - hon är född den 26 januari år 1980 - det finns en hel del övrigt att säga om henne - som man kanske kan avundas henne - via wikipedia kan man ju få reda på en del...