tisdag 21 juni 2011

Robert Gustavsson Allsång på Skansen 98 (Biggo)

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

skulle deet vara roligt? - jag vet inte - man kanske skulle kunna tro att detta "stå" som jag hade som rubrik på mitt inlägg här innan skulle ha något att göra med det som han här talar om på slutet ... - nej så var det inte - bara ett konstigt sammanträffande - jag gick nämligen in - som jag varje dag gör minst en gång - på maja lundgrens blogg och fick då se syster dysters senaste inlägg om 'allsång på skansen' och jag you tubade då på detta ämne och fick bland mycket annat - se detta inslag med en av mina - favoriter - så i stället för lasse berghagen så valde jag honom - han som här gestaltar en gammal gubbe - lasse berghagen står mej upp i halsen även han lundin - jag har liksom fått nog av allsång på skansen - liksom jag fått nog av lotta på lisberg...(jag vet att johnny söderberg - stationsvakt - inte tycker speciellt mycket om denne komiker robert gustavsson - han har liksom fått för mycket av honom genom åren - nåt sånt uttryckte han det till mej en gång - ja även jag - när jag tänker efter - har nästan fått för mycket av honom - vid det här laget - så kan det gå ibland...)

Pensionär Nisse sa...

Ha en trevlig Midsommar!
Nisse