onsdag 31 augusti 2011

en väldigt svag fyra...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

i dagens moraltest i sr.se/p3/christer fick annie lööf - född den 16 juli år 1983 - en väldigt svag fyra i betyg av bengt brülde...

Marianne Johansson sa...

han - bengt brülde - ansåg sig vara snäll idag - därför fick det bli en väldigt svag fyra i stället för en trea i betyg...

Marianne Johansson sa...

hon har efter sitt giftermål fått samma efternamn - och tydligen med samma stavning - som min syster - född juli 1932 - fick efter sitt giftermål - vilket inträffade strax efter det hon fyllt aderton år - numera är min syster 79 år - jag är i höst i november så mycket som 69 år - men känner mig som om jag vore tio år äldre än min syster - så kan det vaa ibland...

Marianne Johansson sa...

eftersom min systers aortavägg närmast hjärtat brast lördagen den 29 mars i år - år 2014 - så finns hon - alas! - ej längre i livet...