tisdag 1 november 2011

härrre guud...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

såg just det programmet som sändes igår i svt1: 'fråga doktorn' - en kvinna vid namn birgitta jonsson! - jag säger bara - endast - blott och bart: härrre guud! - att trooo säjj vaaaaa nånnnn! (denna kvinna kunde - kan - väl kanske nästan vara i min ålder - inte kanske riktigt lika gammal som jag - jag är ju strax 69 år - men så värst många år kan det väl inte skilja mellan henne och mej - men för övrigt!!! - jag säjjer bara: härrre guud!- å änn en gång: "att trooo säjj vaaa nånnn!" (jag syfftar på denna televiserade birgitta jonsson - som öppenbarligen tycker myyyyyccckkkket synd om säjj själv!!! - öppenbaaarligen!)

Marianne Johansson sa...

- ja - jag är visst otroligt dålig på att stava - det är ett faktum som man får stå ut med - jag skriver väl hur jag själv vill här på min egen blogg - än så länge har det ju gått bra för mej att göra det - stava hur jag liksom känner för - för att på så sätt verkligen - så mycket som möjligt - få fram vad jag tycker - betoningsmässigt och uttalsmässigt kan det ju annars vara svårt att riktigt få fram vad man tycker...