söndag 5 februari 2012

[008] BACH GOES LATIN @ JAZZ BACH - EUGEN CICERO

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

detta - denna musik - detta video clip - är ej första gången jag för över till min blogg - det finns nästan inget som kan pigga upp mig så bra som denna musik - tack för att den finns!

Marianne Johansson sa...

ja jag vet - att tidigare - någon gång förra året - så var det annan musik som fick mig att känna mig upp-piggad - det var innan jag hade upptäckt detta - då på den tiden var det jerry williams... låten kommer jag i ögonblicket - pga av min alzheimer - ej ihåg - jag ska googla på jerry williams - och återkomma...

Marianne Johansson sa...

har nu googlat - namnet på låten ifråga - som jag oxå nyss - härefter - har fört över igen - för vilken gång i ordningen? - namnet/titeln: "Did I tell you..." Sångare: jerry williams = artistnamn för erik fernström - född år 1942 - precis som jag - han i april - jag i november...