lördag 25 februari 2012

Martha Argerich- Shostakovich Concerto in C minor for Piano- Part 2

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

hennes själ 'lyser' - jag hittar inget annat ord än 'lyser' - kom - rent kontrastivt - att tänka på det jag skrev häromdan - ngt i stil med detta 'ett småborgerligt liksom förkrympt själstillstånd..." - sådana ord är ej 'adekvata' här - i detta sammanhang - hon martha argerich har ej ett 'förkrympt själstillstånd' - inte vad jag kan se iaf...

Marianne Johansson sa...

jag tror det var - någonstans - på maja lundgrens blogg - 'cronache di maja' - jag skrev i en kommentar 'ett småborgerligt liksom förkrympt själstillstånd'...

Marianne Johansson sa...

jag tror det var - någonstans - på maja lundgrens blogg - 'cronache di maja' - jag skrev i en kommentar 'ett småborgerligt liksom förkrympt själstillstånd'...