lördag 25 februari 2012

The Nature Of Reality - Lama Ole Nydahl

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

denne person har alltså samma efternamn som thomas nydahl - han som är född år 1952 - han - den oerhört beläste mannen som har en blogg vid namn 'vaka över ensamheten'... eftersom jag själv är totalt oinresserad av böcker - och att köpa böcker - så kan han alltså ej betrakta mig som en kund och därför är jag av totalt oinresse för honom - har en gång skickat ett e-mejl till honom thomas nydahl som bor i skåne - där han oxå blivit född och har vuxit upp - men han har uppenbarligen ej betraktat mig som tillräckligt intressant för att ens ge ens det minsta lilla svar på det e-mejl ja skickade honom - vilket var en liten information till honom att jag här på min blogg citerat det han skrivit om sig själv i boken 'författaren sälv'...