onsdag 25 juli 2012

Monica Zetterlund - Some Other Time

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jillar jag denna musik? - faktiskt inte så speciellt! - inte helt i min smak - as a matter of fact...(jag är aware of the fact att ordet gillar alltså ej stavas 'jillar'...) (ifall någon till äventyrs skulle läsa min blogg och reagera negativt på en del stavningar - dvs felstavningar - som jag - iaf emellanåt - jör - så kan jag säjja att jag helt meedvetet här på min eegen blogg väljer att stava fel... that's it...)

Marianne Johansson sa...

själva musiken går väl an.... men sången... alltså ej i min smak...

Marianne Johansson sa...

en gammal kvinna - i detta fall monica z - ser tillbaka - kommenterande: 'där såg jag konfunderad ut!'

Marianne Johansson sa...

hon ser ju så tillgjord ut - och alldeles för mycket sminkad...

Marianne Johansson sa...

hon sjunger för långsamt - alldeles för släpande - för att vara i min smak...

Marianne Johansson sa...

såå himmla gammal - som t ex jag är nu - snart 71 år - kan hon ju inte ha varit vid denna intervju - hon föddes den 20 september år 1937 och hon passed away on may 12 of the year 2005 - hon thus uppnådde en ålder av totalt 67 år och 7 månader och 22 dagar (om jag har räknat rätt...)