lördag 30 oktober 2010

förfogande...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

förfogande - till sitt förfogande - att ha - att - på detta sätt - liksom - ha 'hela världen till sitt förfogande' - vad mer kan man önska sig? - vad mer skulle man liksom - 'unter umständen' - kunna önska sig? - knappast möjligt att önska sig ngt mer - ngt ytterligare - eller? - wohl kaum...

Vida sa...

Hej Marianne som är nästan dubbelt så gammal som jag... presentationen är över 2 år gammal så numera är jag 36. Jag tror definitivt att du har nåt att komma med.. Tror som du att ålder kan ge olika perspektiv men kanske ännu mer vilka erfarenheter man har, om jag har mycket erfarenhet av något jämfört med någon kan mitt perspektiv präglas av det... men det är det jag gillar med bloggvärlden, att den breddar min värld.

Ha en fin lördag!

Marianne Johansson sa...

Hej Vida! - Tack för din kommentar! - Jag har just svarat på din blogg...

Vida sa...

Har läst dina kommentarer hos mig. Ursäkten mottages. Ålder för mig är inte det viktigaste hos en människa.. jag har för övrigt ett väldigt brett åldersspann bland mina vänner (några är runt 60 och andra runt 20) eftersom jag alltid är mer intresserad av människan. Min akademiska utbildning är en av de saker som förvånat mig mest i livet men jag hade inte för avsikt att nödvändigtvis skaffa mig en sådan utan jag läste bara det jag tyckte var roligt. Idag är jag glad över den eftersom den gett mig verktyg och arbetsmöjligheter. Men människor i sig med sin egen visdom snarare än deras utbildningar är alltid det som lockar mig till vänskap eller att tänka i nya banor.

Jag fascineras av poesi men skriver inte själv.. har bläddrat igenom din blogg och vissa av videoinslagen verkar intressanta men just nu har jag inte tiden att titta på alla...

Lev väl!