torsdag 27 januari 2011

"Kungen" kommenterar skandalboken

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

en god - träffande - karakterisering... så skulle jag vilja uttrycka det...

Marianne Johansson sa...

eller - 'rolltolkning'... själva karaktären - nämligen 'Konungens' - har här framkommit ganska så tydligt - det tycker iaf lilla jag...

Marianne Johansson sa...

jag - å minn sida - jöör så gott jaag kan - hann - Kåånungen - jöör - även hann - å sinn sida - så gott hann kann - vi jöör väl alla - vi human beings - så gott vi kan - med de förutsättningar vi blivit födda med och blivit uppvuxna med... även 'Hans Majestät Konungen' är en human being... även jaag är - vill jag iaf troo - en 'human being' - jag har t o m presenterat mig såsom en sådan här på min blogg - och t o m angett både månad och årtal då jag blev född... - facts of life...

Marianne Johansson sa...

"ojjjjj vad ni läääser!!!" - så skulle jag kunna tänka mig att säga till thomas nydahl - han med bloggen 'vaka över ensamheten'...