fredag 24 juni 2011

det jag skrev nyss försvann...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

varför det försvann vet jag ej - konstigt är bara förnamnet - jag hade skrivit om 'pregnancy' om havandeskapstid - den havandeskapstid som själva livet utgör - med tiden närmare bestämt - min inspiration är nu ej densamma som den var innan när jag skrev det - det som av någon anledning ej blev publicerat - trots att jag tryckte på 'publicera' - usch! - jag är faktiskt lite frustrerad! - nu känns det som att det kan kvitta - jag tror jag stänger av datorn...

Marianne Johansson sa...

i ren frustation och besvikelse har jag nu helt och hållet haft datorn avstängd en tid - närmare bestämt från klockan 09:51 till nu kl 11:49 - hoppades att kanske eventuellt det som jag i inspirerat- men helt nyktert - tillstånd - jag är helnykterist - hade skrivit skulle komma tillbaka - men ICKE - det är nu för evigt förlorat - eftersom jag ej hade skrivit någon kladd - /jag fick ett 'AVG'-meddelande att jag måste 'starta om' - och jag gjorde då det - det var tydligen det som var felet att jag lydde den tillsägelsen - för det jag skrivit och tryckt på publiceraknappen för - helt enkelt försvann i tomma intet...