söndag 31 juli 2011

livet...

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

livet mot slutet - livet lutande mot slutet - slutet - det som kommer - det som komma skall - ovedersägligt - då - vid slutets 'inkommande' - då - vid den tidpunkten - har livet varit - har varit - dvs det - livet - är ej mer - då! - men ej än - ej ännu... ännu är liv - dvs ännu är jag vid liv = levande... - Gott sei dank...

Marianne Johansson sa...

still alive kan jag konstatera att detta av mig blev författat för i dag exakt 4 år sedan...

Marianne Johansson sa...

i am - as a matter of fact - still alive...

Marianne Johansson sa...

som jag numera ganska så ofta tänker: 'jag lever döende' - jag dör levande'... för att koncist - sort of - uttrycka det... simultant: både levande och döende... so was!

Marianne Johansson sa...

noch alive - at it appears...

Marianne Johansson sa...

'as it appears' i st f 'at it appears'...