lördag 30 juli 2011

Mitt liv som aktivist | Bang

Mitt liv som aktivist | Bang

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag skrev igår - precis när jag läst detta som marianne lindberg de geer skrivit - en liten kommentar på kommentarsmöjligheten där i tidningen bang - nätupplagan - ännu har ej det jag skrev gått igenom censuren - det jag skrev var detta: "mina ögon fylls med tårar när jag läser detta du skrivit" - det lät ju precis som att jag trodde det rörde sej om en blogg och att jag talade direkt till blogginnehavaren - så var det ju inte riktigt i det - detta - fallet - jag hade ju inte behövt skriva en kommentar öht - ingen annan hade tydligen gjort det - ingen iaf som blivit godtagen som kommentator - och jag har inte heller blivit godtagen - inte än iaf - och det kan faktiskt kvitta mig lika - det jag skrev lät ju alldeles för känslosamt...

Marianne Johansson sa...

eftersom det slumpade sej så att jag igår fick ögonen på en artikel om lina thomsgård och det vid den artikeln stod vilka hennes 'bokmärken' var/är - det var tre stycken - varav ett just 'bang.se' - så gick jag in på den 'bloggen' - förlåg sajten! - och fick se denna artikel av konstnärinnan marianne lindberg de geer - jag hade aldrig annars gått in på bang.se och heller aldrig läst konstnärinnans artikel och heller ej skrivit min lilla kommentar därstädes - som tydligen ej blev accepterad för 'publicering' därstädes under själva artikeln - mej gör det inget...

Marianne Johansson sa...

'förlåt' i st f 'förlåg'...

Marianne Johansson sa...

som jag just har konstaterat så blev faktiskt min lilla obetydliga - och kanske helt onödiga - kommentar publicerad...

Marianne Johansson sa...

"sorry - this page does not exist!" - så står det nu - upptäckte jag - alltså alldeles nyss - när jag försökte gå in på detta - och se om min kommentar noch fanns! non existent alltså!