fredag 29 juli 2011

Reinfeldt gör rätt

Reinfeldt gör rätt

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag tror mej ha läst någonstans att denne wiklund är reklamare och han har skrivit en bok om reinfeldt som bara innehöll pr om reinfeldt - jag har inte studerat detta närmare - men man kan faktiskt få intrycket att han fortsätter sin reklamkampanj för reinfeldt - själv engagerar jag mig inte så mycket i detta om reinfeldt borde ha varit i oslo i kyrkan där och öppet för alla visat sin förmåga att gråta - ja att han ger ett intryck att vara lugn och balanserad - det intrycket har väl jag oxå fått - men jag är ingen right wing människa - politiskt är jag egentligen inte engagerad öht - men jag har mestadels samma åsikter som göran greider - men sosse är jag heller ej - jag är en noamchomskian...

Marianne Johansson sa...

'noamchomskyan' ej 'noamchomskian'...