lördag 13 augusti 2011

1989 - FRANK SINATRA - MY WAY

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

eftersom frank sinatra föddes den 12 december år 1915 och dog den 14 maj år 1998 - så... so what? - låt mej räkna... - 1989 spelades detta in... - han torde alltså ha varit 73 år när detta spelades in och hur lång tid hade han kvar att leva innan han dog? - låt mej räkna... 9 år hade han kvar att leva - innan han dog - men hans musik och hans röst lever ju kvar - han sjunger att han did it his way - well - i can say that i now-a- days 'do it' - live - my way - but earlier in my life i have not 'did it' - lived it - 'my way' - jag kommer i november i år att ha uppnått en ålder av 69 år - om jag lever så länge - men till dess - 'med ålderns rätt'- 'i do it may way' - jag lever på mitt sätt - efter mina förutsättnigar - efter min 'förmåga' - bristande sådana/sådan... - men - å andra sidan - med hela världen som står till mitt förfogande via min blogg och google och you tube - så känner jag mig inte speciellt begränsad...