måndag 1 augusti 2011

Du levande: Psykiatrikern

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det är alltså ej en ricktig psykiaater som här ses spela/agera - inte enns en ricktig skådis - en amatöör - statist - som spelar rolllen av en psykiater... detta kan man - faktiskt - så som jag tycker - kunna uppleva det - see... man kan see vissa saker genom en viss persoons sätt att vara - själva utstrålningen - ... jag tycker det iaf... - men varför har denne jöttebårrjare - alltså född och uppvuxen i jöttebårrj - som - vad jag tror mig ha förstått - har på ngt sätt haft ihop det relationsmässigt med lena andersson - valt att just använda sig av en sådan amatör - statist - i rollen som psykiater? - var det liksom någon sorts uut-räckning med det? - who am i to know?!

Marianne Johansson sa...

jag staavar så som orden uut-taalas!