fredag 26 augusti 2011

jag har...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag har just läst carina rydbergs blogg - det hon skivit idag den 26 augusti - jag brukar varje dag sen en tid tillbaka läsa det hon skriver på sin blogg - jag började med detta efter det att maja lundgren hade fört upp henne på sin blogglista - hon finns numera allra längst ner på hennes blogglista - oavsett om hon alldeles nyligen skrivit ett nytt inlägg på sin blogg så återfinns hon ändå alltid allra längst ned - jag har lärt mig det nu - så har ingen annan skrivit ngt nytt av de som finns på hennes blogglista - så vet jag att carina rydberg kan man alltid räkna med - varje dag skriver hon något nytt och jag tycker det är ganska intressant/kul att läsa det hon skriver...

Marianne Johansson sa...

'skrivit' i st f 'skivit'...

Marianne Johansson sa...

liksom jag vare dag kollar om maja lundgren skrivit något nytt på sin blogg så kollar jag även om carina rydberg skrivit något nytt... - varje dag kollar jag även vad carl bildt skriver på sin blogg - han såsom varande sveriges utrikesminister... - det finns några fler bloggare/bloggerskor som jag varje dag kollar upp om något nytt blivit skrivet... - jag är ingen officiell 'följare' på någons blogg öht... - men jag är en 'inofficiell' sådan kanske man skulle kunna säga... - en del - men ej alla - erbjuder möjlighet - att via 'Blogger Dela' föra över till egen blogg - vilket jag ganska ofta gör med vissa - birger schlaug ej att förglömma!