torsdag 25 augusti 2011

Korseld med Filippa Reinfeldt

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

hennes - jag menar nu hon i den röda kavajen - självkänsla är det definitivt inget fel på - och hon pratar ju nästan exakt på samma sätt som sin make - dvs statsministern i sverige - moderatledaren - hon som hette holmberg innan hon gifte sig och som föddes i bromma den 14 juni 1967... som sagt talets gåva har hon ju - hon tycker nog det själv iaf - och att hon på något sätt skulle ha fel!? - uteslutet! - hur skulle h o n - en sådan som h o n - kunna ha ngt som helst feel - på ngt som helst sätt - ja jag förstår faktiskt inte varför inte hoon skulle kunna vara statsminister - sättet är ju så lika nuvarande statsministerns - dvs hennes äkta makes - så man tror knappt att det är sant - visserligen kan jag inte säga att jag personligen som person gillar en sådan som mona sahlin bättre - men... (jag har ej röstat på moderaterna - ej heller alliansen f ö - ej heller på ngt annat parti - de senaste gångerna det varit val - jag känner nästan avsmak för alla politiker...)(miljöpartiet är det parti som stått mej närmast dom gångerna tidigare i mitt liv då jag avlagt röst...)