lördag 13 augusti 2011

Per Gahrton - debatt for dummies

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

den relativt sett unge per gudmundsson föddes den 25 augusti år 1969 i lekasand i dalarna och han är numera ledarskribent i svenska dagbladet...

Marianne Johansson sa...

per gahrton är jämgammal med mej - han föddes den 2 februari år 1943 (jag föddes den 17 november år 1942)- eftersom jag dom ggr jag röstat har röstat på miljöpartiet och gjorde så när han var språkrör - kanske man kan förstå att jag liksom lutar mer åt per gahrton än åt denne relativt unge herre i leksand år 1969 födde - tillhörande svenska dagbladet och det som den tidningen brukar ge uttryck för - rent politiskt... - om man dessutom råkar veta att jag gillar noam chomsky och det han liksom står för - så kanske man kan förstå ännu mer vartåt det lutar vad gäller mej...

Marianne Johansson sa...

'leksand' i st f 'lekasand'...