lördag 15 oktober 2011

att trooo sej...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

att trooo sej vaa nån - att troo sej om att vaa nån... - jag tänker nu - faktiskt - ej på mej! - jag tänker på han juholt - efter att ha lyssnat en del på honom - nu senast på intervjun som jesper haft med honom i morse i tv4 i 'nyhetsmorgon lördag' - Hans - Juholts - självbild! - Hans - Juholts - bild av Verkligheten - Hans - Juholts tillltro till sej själv - som Person!

Marianne Johansson sa...

PS: jag tänker på det som min idol britt-marie mattsson - 1:reporter på göteborgs-posten - sa i svt-programmet 'nyhetsbyrån' för någon vecka sen beträffande hur hon uppfattade juholt - hennes och min uppfattning sammanfaller ofta - det har jag märkt - hennes omdömesförmåga är helt ok - för att uttrycka det hovsamt...